سوالات متداول مشتریان

جستجو کردن

پیگیری وضعیت سفارش از طریق گزینه سفارش ها من در برنامه یا سایت بانوان امکان پذیر است. پس از پایان مهلت آماده‌ سازی و ارسال محصول توسط غرفه‌دار، کد رهگیری پستی در سفارش شما ثبت می‌شود. کد رهگیری پستی یک عدد ۲۴ رقمی است که از طریق آن امکان رهگیری مرسولات پستی، ممکن می‌شود.
درصورتی که سفارش با روشی غیر از پست ارسال شود نیز میتوانید از همان قسمت اطلاعات ارسال را مشاهده نموده و یا از طریق قسمت گفتگو وضعیت سفارش را از غرفه دار جویا شوید.

ابتدا باید وارد قسمت حساب من (پروفایل) در برنامه یا سایت بانوان شوید و در بخش «سفارش‌های من» بر روی سفارش مورد نظر کلیک کنید و در آخر گزینه «لغو سفارش» را انتخاب کنید. در مرحله بعد، دلیل درخواست لغو سفارش را از بین گزینه های موجود انتخاب نمائید و در صورت تمایل می توانید توضیحی برای دلیل لغو سفارش خود را بیان نمائید.
در صورتی که سفارش هنوز توسط غرفه دار تائید نشده باشد، لغو سفارش در همان لحظه انجام می گیرد.
در صورتی که سفارش توسط غرفه دار تائید و در مرحله آماده سازی قرار گرفته باشد، درخواست لغو شما باید به تایید غرفه‌دار برسد؛ غرفه دار تا 24 ساعت فرصت دارد تا نسبت به تائید درخواست شما اقدام کند در غیر اینصورت، سفارش به صورت خودکار لغو خواهد شد.
نکات مهم در مورد لغو سفارش:
امکان لغو سفارش برای محصولات سفارشی ساز (مانند انگشتر، پارچه متری، لباس دوخته شده برحسب سایز مشتری و …)، پس از تائید سفارش توسط غرفه دار وجود ندارد.
در ماه 5 بار می توانید لغو آنی سفارش انجام دهید و پس از آن درخواست لغو شما ثبت شده و نیاز به تایید غرفه دار خواهد داشت.

پس از تأیید سفارش از سوی غرفه‌دار و تغییر وضعیت به «در حال آماده‌سازی»، غرفه‌دار با توجه به موعدی که پیش‌تر برای زمان آماده‌ سازی آن محصول تعیین کرده است مهلت دارد تا سفارش را ارسال و اطلاعات آن از جمله کد رهگیری را ثبت نماید. در صورت تأخیر در ارسال و ثبت کد، به غرفه دار اطلاع رسانی و اخطار داده میشود تا هر چه زودتر نسبت به ارسال و ثبت اطلاعات اقدام نمایند، در غیر اینصورت سفارش لغو شده و امتیاز منفی در کارنامه عملکرد غرفه دار لحاظ خواهد شد.

ﻫﺰﯾﻨﻪ ﭘﺮداﺧﺘﯽ ﺳﻔﺎرش ﺗﺎ زﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ اﻋﻠﺎم رﺿﺎﯾﺖ ﻧﮑﺮده‌اﯾﺪ، ﻧﺰد بانوان اﻣﺎﻧﺖ ﻣﯽ ﻣﺎﻧﺪ و ﺑﻪ ﻏﺮﻓﻪ‌دار ﭘﺮداﺧﺖ ﻧﻤﯽ‌ﺷﻮد.
ﺑﺮ اﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن ﺗﺠﺎرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ، ﺷﻤﺎ ۷ روز ﻓﺮﺻﺖ اﻋﻠﺎم ﻧﺎرﺿﺎﯾﺘﯽ و درﺧﻮاﺳﺖ مرجوعی سفارش را دارﯾﺪ.
اگر طی فرآیندی، در سیستم ثبت رضایت بصورت خودکار انجام شده بود، نگران نباشید. در صورتی که هنوز 7روز از زمان تحویل محصول به شما نگذشته است، می‌توانید به پشتیبانی اطلاع داده و ثبت مشکل کنید تا رضایت سیستمی لغو شود.
یعنی اگر استثنائا مشکلی پیش آمد ما پیگیری رضایت شما را تضمین می‌کنیم. مثلا:
سفارش شما سالم به دست‌تان نرسید،
چیزی که سفارش داده بودید با چیزی که به دست‌تان رسیده تطابق نداشت،
کیفیت محصول با آنچه در سایت نوشته شده تفاوت داشت،
سفارشتان دیرتر از زمانی که در غرفه نوشته شده بود، به دست‌تان رسید،
یا هر مشکل دیگری که باعث شد از خریدتان رضایت نداشته باشید.
اگر ثبت رضایت به اشتباه انجام دادید و از محصول ناراضی هستید 24 ساعت فرصت دارید با همکاران پشتیبانی جهت لغو ثبت رضایت خود اقدام کنید.